У цьому розділі ви можете знайти інформацію про історію виникнення, дані про структуру, а також інформацію про наших методистів.
Для перегляду історії РМК, перейдіть до розділу сайту "Історія".
Для перегляду інформації про організацію методичної роботи, перейдіть до розділу сайту "Структура".
НАУКОВО-МЕТОДИЧНА ПРОБЛЕМА РАЙОННОГО
МЕТОДИЧНОГО КАБІНЕТУ
“Підвищення рівня професійної компетентності вчителя щодо підготовки особистості, здатної до високопродуктивної індивідуальної творчості”
ОСНОВНІ НАПРЯМКИ ДІЯЛЬНОСТІ МЕТОДКАБІНЕТУ
§ Науково – методичне забезпечення системи дошкільноїта загальної середньої освіти.
§ Науково – методична підтримка інноваційної діяльності в освітній галузі.
§ Інформаційно-методичний супровід навчальних закладів і педагогічних працівників.
§ Консультування педагогів з проблем сучасного розвитку освіти, організації навчально-виховного процесу.
Мета діяльності РМК
Ø Науково – методичне забезпечення системи загальної середньої та дошкільної освіти.
Ø Організація науково – методичної роботи.
Ø Підвищення кваліфікації, професійного рівня педагогічних працівників загальноосвітніх, дошкільних і позашкільного навчальних закладів у міжкурсовийперіод.
Ø Розвиток творчої ініціативи педагогів у міжкурсовий період.
Функції методкабінету
ЦІЛЬОВІ:
Прогностична – враховує перспективи розвитку освітньої галузі і спрямована на використання в педагогічній практиці сучасних
наукових психолого-педагогічних досягнень та інноваційних технологій.
Компенсаторна – передбачає надання педагогічним працівникам інформації.
Інформаційно-коригувальна – спрямована на корекцію й оновлення інформації, яка постійно змінюється у результаті розвитку науки та впровадження інформаційно-комунікаційних технологій.
ОРГАНІЗАЦІЙНІ:
Трансформаційна – відбір і методичне опрацювання сучасних нових досягнень у галузі освіти та надання рекомендацій щодо їх трансформування в педагогічну практику навчальних закладів.
Діагностична – систематичний моніторинг навчально-виховного процесу, рівня знань, умінь і навичок учнів у навчальних закладах, їх навчальних досягнень і вихованості, а також професійного рівня педагогічних працівників.
Моделююча – моделювання змісту, форм і методів підвищення фахової кваліфікації педагогічних працівників.
Інформаційно-аналітична – вивчення й узагальнення педагогічного досвіду для його застосування у навчально-виховному процесі та удосконалення професійного рівня педагогічних кадрів.
Організаційно - координувальна – координація діяльності циклових
методичних об'єднань району, навчальних закладів.
Соціальна – створення належного психологічного клімату, вивчення і розв'язання конфліктних ситуацій у педагогічних колективах навчальних закладів.
КАДРОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ МЕТОДИЧНОГО КАБІНЕТУ
Завідувач
Методисти:
по роботі з кадрами
з виховної роботи
з дошкільної освіти
з початкової освіти
з бібліотечних фондів